Tech: Nagy változás jöhet a Netflixre

Tech: Nagy változás jöhet a Netflixre

Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.

A Netflix az elmúlt időszakban egyre nagyobb figyelmet fordít egy kevésbé ismert szolgáltatására: a film- és sorozatstreaming mellett ugyanis már a játékok is egyre nagyobb szerepet kapnak a platformon, például már egy sor új játékon dolgoznak a saját játékstúdiójukban is.

A játékok a Netflix-előfizetés részét képezik, további költségek nem merülhetnek fel – legalábbis jelenleg. A The Wall Street Journal értesülései szerint ugyanis a streamingszolgáltató már mérlegeli, miként tudna bevételt szerezni a játékokból.

Ennek módszere pedig nem térne el érdemben attól, amit a nagyobb címek esetében a játékosok már megszokhattak: alkalmazáson belüli vásárlások mellett a nagyobb játékokért fizetni kellhet majd, de a reklámokkal támogatott Netflix-csomagot használók a játékokban is találkozhatnak majd reklámokkal.

Konkrét döntés az ügyben még nincs, de előbb-utóbb a Netflix valamilyen formában bizonyára monetizálja majd a szolgáltatást. A The Wall Street Journal szerint már hónapok óta tartanak az ezirányú tárgyalások, így jó eséllyel csak idő kérdése, hogy kisebb-nagyobb mértékben átalakuljon a Netflix játékos szolgáltatása.

Mint arról beszámoltunk, nemrégiben több neves GTA-címmel is bővült a szolgáltató kínálata.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG