Rátalált valamire a Mercedes?

Betalált a Mercedes új első szárnya, amely ugyan Monacóban még kisebb hatást fejtett ki, de Kanadában látványos javuláson esett át a csapat – részben az új fejlesztés miatt. A szárny fő tesztje majd Barcelonában következik, ahol más jellegű kanyarokban derül ki igazán, hogy mennyit ér, de a csillagosok oda már hozzák is a másik újítást: egy átdolgozott padlólemezt.

Az első szárny átalakítása az autó egyensúlyán változtatott rengeteget, és Toto Wolff csapatvezető különösen azzal elégedett, hogy végre úgy működnek az újításaik, ahogy várják – pedig 2022 óta ez ritkán volt eddig így.

M439877_resize

„Egyértelmű, hogy Imola óta a megfelelő lépéseket tesszük meg, és olyan alkatrészeket rakunk bele az autóba, amelyek működnek, és ezzel szenvedtünk az utóbbi években. Most úgy tűnik, hogy hétről hétre találunk pluszteljesítményt, és Barcelonába is jönnek fejlesztések, amelyek segítgetnek. Nagyon remélem, hogy marad ez az irány” – mondta Wolff.

„Az igazság az, hogy amikor egy látványos elemet újítunk meg, akkor arról szól a közbeszéd, hogy az mennyi teljesítményt jelentett. Az igazság viszont az, hogy az elmúlt három hétvégén sok új alkatrészt hoztunk, amelyek ezredmásodpercekből építették fel a teljesítményt. Nagy munka volt ez” – dicsérte meg csapatát a nagyfőnök.

A padlólemez újítása megint nem lesz igazán látványos, de úgy tűnik, hogy a Mercedes  rátalált valamire, amire eddig nem – viszont az igazi válaszokat majd csak a katalán pályán kaphatjuk meg arra, hogy mire is képes a felújított W15.

formula.hu